Säg att du menar, och vill mig väl. Håll mitt hjärta håll min själ.

Förnyade min header lite, alldeles själv. Sjukt stolt.
Brukar alltid blogga mycket flitigare när jag har förnyat lite i bloggen.
Skulle blogga ännu mer om blogg.se skulle kunna skaffa en android app också.
Jävlarna bara favoriserar iphone.. Sucks.
Skulle kunna blogga, hela tiden.
Skulle vara grymt.
Alla skulle bli så irriterade av att det skulle svämma över med inlägg här.
Men ICKE.
än i alla fall.
Förresten. Dessa saker vill jag ha i min garderob nu. Byxorna finns visserligen redan där i. Men ändå. De andra sakerna dåå. Fatta vad snyggt med skinnbyxorna, den rosa skjortan, pumpsen och den ursnygga svarta väskan...
Högst upp på inköpslistan står i alla fall en stor svart väska. Mina stora väskor är trasiga. BÅDA TVÅ! Förstår inte hur jag överlever. Jag har hittat en på accent som nog får bli min. Men den här på bilden är ju sätt nice. Från modekungen. Dock. Kostar den närmare 1000 kr. Vilket inte finns i min budget just nu. Får bli en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback