Jesus älskar alla barnen, alla barnen på vår jord, röd å vit å gul å svart gör det samma har han sagt Jesus älskar alla barnen på vår jooooord.

Blev ju till att vara hemma ifrån skolan idag eftersom ja missa mitt tåg och man lätt kunde tro att jag nyss klivit ut ur duschen när jag kom hem. Fy faaasen vad jag frös då asså, på bussen hem satt jag och skaka som en gnu i alaska.

Åhh.

Men men livet blev bättre och jag åkte hem till Nicklas och glodde på GOD CHANNEL bra kanal de där asså, hahahaha eller typ visjon norge eller kanal 10... ungefär samma. Program om Gud och Jesus.. haha., men det är faktiskt inte vårat fel att det inte går några braprogram på tv på dagarna!

Sen åkte jag till Tobbe och mös lite sen blev det till att hämta min käraste Love på dagis, nää juste inte dagis, skolan, nej nu blev det fel igen, förskolan heter det tror jag?? Eller så kan man helt enkelt säga Pandan, haha. Ja hämtade min bror på Pandan idag.


Förövrigt så är min titel en sång ja sjöng när ja var liten... Fast då sjöng ja grön istället för vit, fatta ju inte riktigt då att dom menade just färgen på barnen :')

Tvättmaskinsmonster i min brevlåda

Ja tvättar kläder. Hoppas bara jag gjorde rätt annars kommer jag helt seriöst börja gråta. Eftersom det endast är mina kläder ja slängde in i tvättmaskinen (det fanns inte plats med någon annans kläder eftersom jag hade så mycket tvätt...)

Men jag troooor att jag gjorde rätt, 97,5% säker.

Jag håller tummarna iallafall haha!

April april...

Jag blir inte klok på vädret, ena dagen är det sol och man känner att sommaren är nära, andra dagen spöregnar det och man bara jahap, så var det slut på det roliga sen händer det grejer det börjar SNÖA. Asså, aah det är inte ens kul någonstans. Med tanke på att jag GÅTT till tåget två dagar i rad, visserligen har jag missat tåget båda gångerna (A) meeeen ändå. Det tyder bara på att jag inte ska gå! hahaha...

En bild säger mer än tusen ord. Min bild har ord på sig så då blir det väl fler ord i guess


Kärlek

Kärlek är det finaste som finns. Så himla fint är det.
Jag älskar Tobias, jag älskar mina vänner, jag älskar min familj, jag älskar livet. Egentligen gör jag det! Väldigt mycket, jag älskar sommaren, jag älskar solen, jag älskar värme ♥
Ibland kan man finna kärlek på de mest oväntade platser och i de mest oväntade saker. Det är det finaste med kärlek, den är inte bestämd, den kommer när vi minst anar det och där vi inte ens tänkte leta efter den.
Många människor söker hela sitt liv efter kärleken, men de som de måste inse, är att kärleken inte är gömd någonstans, den växer fram i en person, en sak, en plats när man minst anar det.
Det är varför jag tycker det är så fint.
"some of the greater things in life are unseen thats why you close your eyes when you kiss, cry or dream"






Ja, jag kan se det...

Ibland känner man sig mer lyckand än andra dagar.

Kollade på filmen prinsessa igår. Mamma tyckte absolut ja skulle se den för den var så bra! Sen börja ja kolla och hela filmen irriterade jag mig på en sak. Det var liksom en gubbe som satt och sa vad dom gjorde. och jag tänkte då "men asså jag seeer vad dom gör, faktiskt!!"

Sen efter nästan hela filmen, var väl typ en kvart kvar, så inser jag en sak. Detta kanske är en verison för blinda!! Jag ändrar språk från swe3 till swe1 och vipps gubben är borta!


Jag börjar skratta åt mig själv i mitt totala misslyckande! Men blir ändå väldigt irriterad att jag sett hela filmen tillsammans med bilnd gubben... Nu måste ja ju se den igen för att veta om den var bra...

Med humör som strålar som solen

Gick upp nästan en timme tidigare än jag behövde idag. Men det var ganska skönt! För jag menar, solen strålar ute! Jag blir sååå himlans glad!!! glkdgskljwteo säger jag bara! hihi.


Blir nog att dra in till Norrköping, ha idrott ligga och steka i någon park med mina girls sen åka hem och plugga historia. Jag vet inte hur den lyckas, men den är sååååå himla tråkig att jag går av!!!


Måste skicka in mina bilder snart också, nu har jag verkligen valt vilka bilder jag vill ha över min säng i sommar! Grrrr-eat!


Världen är en elak djävul som gillar att mobbas

Världen är en elak djävul som gillar att mobbas

Forever thine, forever mine, forever our's ♥

Jag älskar dig, nu, då och alltid. Du finns alltid hos mig. Kommer aldrig lämna dig bejb! 15 månader. Helt galet, att man kan älska någon mer och mer varje dag fortfarande!!
Forever thine, forever mine, forever our's ♥

par-tey!

Nu ska jag och träffa min gamla klass igen! Pratyyy!

vadå sa någon snö?

Idag efter en helg med sol och underbart vårväder så har det snöat!!!
Man loggar då in på facebook och allas statusuppdateringar är "snöööö", "jag hatar snöööö" osvosv...
Jag bara, aaah, vi har också fönster, jag vet att snön suger apa... Men måste hela världen berätta det för mig?! Näää

William

Härom natten drömde jag en konstig sak, mycket ovanligt jag vet, men iallafall. Jag tror att jag var hemma hos min vän Nicklas fast det var inte hans hem som det är i verkligheten men i drömmen bodde han där iallafall.
Sen ska vi till skolan och så kommer min lille bror (5 år) och han säger att han är jätte sjuk och då måste jag ju såklart ta hand om honom! Men kruxet är att han har blivit förvandlad till en hamster(!) men jag måste ju ändå ta hand om honom för han är ju min bror... Det är helt wierd. Tror det var en dröm som testade min kärlek till bror min.

ellös

Nu ikväll har vi haft två strömavbrott... Hela området jag bor i slockna! Jobbigt läge! haha...
Missa Moreus i körslaget med, snyft! haha!  Men han gick vidare så jag är glad... hahahahah! Jag går av.

OMg

Idag ska Mirjam och jag träna på friskis. För att vi är liiiite coolare än alla andra!!