Black and white and silver

Allt är ifrån Ginatricot! Skulle inte tacka nej till dessa kläder i min garderob heller... haha! Får se vad jag får med mig hem ifrån Göteborg!! Just nu åker jag säkert atmosfear och skriker halsen av mig! hah!

Så jävla less på...

Så jävla less på att jobba, läste nyss Belindas blogg, allt hon gjort i sommar låter så jävla awesome och vad har jag gjort? Jobbat och varit sjuk, någon enstaka tripp till linköping och bergsslussar. ETT dopp i sjön. Ja jag erkänner, det är dåligt till och med för mig!! Om det inte vore för att jag jobba skulle jag nästan bo i Norrköping. Ta med mig Evelina och flytta in hos Julia eller nått. För inser nu att Norrköping är bäst. Så jävla trött på den här hålan.
En tjej på jobbet sa idag "Vart går du någonstans? Jag känner inte igen dig."
FATTA HUR DET ÄR! ALLA KÄNNER ALLA, jag dör. Om man kollar på facebook till exempel. Jag kan LOVA att jag har 10 gemensamma vänner med ALLA i Katrineholm som är mellan 15 och 30... Det är helt sinnessjukt.
Är så trött på de flesta människorna också (kanske inte borde skriva det här. Men de som jag är trött på läser inte min blogg, än mindre så umgås jag med folk jag är trött på så..)
Efter studenten, då vill jag härifrån. LÅNGT härifrån. Sa till Evelina för någon dag sedan att jag flyttar ner till henne i Lund. Var mest på skämt då. Men fan varför inte? Skaffa sig ett jobb och bara flytta.
Aja, mer deprimerat inlägg får man leta efter.
Säger det igen, jag.vill.inte.jobba.mer.
slut.

Min kväll är...

Min kväll är räddad!! Belinda har uppdaterat sin blogg, nu har jag å göra ett tag. Thank god! Sen blir det sova och imorgon blir det jobb igen... suck.

wishlist

H&M har en del sköningar som jag gääärna skulle vilja ha i min garderob i höst! Utan tvekan.

Karin och Belinda, i need your help! haha.

åååååååååååhe, jag kan inte bestämma mig. Har lite Belinda ångest. Tycker de ena är snäppet snyggare än de andra, men de skiljer inte jättemycket i utseendet och mycket i pris... suck. Skulle ha råd med vilket utav dom som helst, men de ena finns i butik, i Sverige och de andra låååångt bort... Skulle få vänta jättelänge. Dubbel suck. Ska leta efter de första paret när jag är i Göteborg, och om dom är bra så köper jag dom nog... eller... åååååååååhewe!!
De översta paret är de billigare och de understa är de som är snyggast...

don't stop beliving

WEeeeeehooo! Badade för första gången idag! hehe, kan ju säga på en gång att det var INTE min idé. Blev näst intill i tvingad av Evelina!! haha.
Hämtade även mitt paket ifrån h&m och skorna satt som en smäck! Köpte en baddräkt på h&m med, 50kr ett riktigt kap! Kommer dock använda den mer som en body än just baddräkt! Haha.
Otroligt bra biltkvalité må jag säga. Nej NU ska jag sova, var länge sen jag gick och la mig så här sent (A) haha! Börjar bli gammal, det märks.

din plats i kön är...

Ska försöka ta mig ner på stan nu en sväng, hämta mitt paket och kanske ta en sväng förbi farmor! Om jag nu inte skulle joina Evelina och Christian. Vi får se vad dagen har att erbjuda.

Där ser man...

HAHAHAHAHA sökte på recept på muffins och detta kommer upp? Ja, men fan när jag ändå är igång och bakar så kan jag väl vara otrogen också... Multitasking på hög nivå.

Humor

HAHA bästa Karin som la ut de här i min blogg. Den första konversationen är något jag själv skulle kunna göra, helt klart!

3175

Sitter och bläddrar igenom h&ms höstkatalog.. Vafan, Sommaren får inte ta slut! Den har ju inte ens börjat? På riktigt, jag har inte haft på mig min bikini sen i maj typ!! INTE OKEJ! Det enda jag har som tröst är att jag ska utomlands i höst!! DÅ MÅSTE det vara sol, konstant, i en vecka!! Naej, nu ska jag maila min mentor och säga att jag MÅSTE vara ledig en vecka, så att han inte äter upp mitt ansikte.
Höst. Sen VINTER, snö, kyla i flera månader... Jag vet inte om jag kommer klara en vinter som den vi hade i år en gång till, jag kommer gå av.

jag koncentrerade mig på den omöjliga uppgiften..

Kul att det regnar idag, vad gör man då liksom? Ligga och lyssna på ljudbok, japp. Ha sin förhoppningsvis sista körlektion, japp. Ta en fika på stan med fina flickor, aah. Typ så.

Vissa saker är helt enkelt mer intressanta

Fasen över halva sommaren har gått! Vad händer?? Jag har massa saker jag vill göra innan den tar slut...
  • Shoppa i Stockholm
  • Åka till Göteborg
  • Åka till smultronstället
  • Träffa Karin och Belinda!!!!!!!!!!!!
  • Bestämma mig för vart jag ska åka i höst...
Ah, asmycket grejer... verkligen. haha. Meeen det ska göras!!
Seriöst, grymmaste tjejerna. saknar dom så mycket att jag tror jag dör. nästan.

will the sun come out tomorrow?

Kuuul sommar då, fint väder och bruna ben. Not! Fasen, när vädret var som finast var jag sjuk och inte fick sola!! Och nu regnar det, solen syns i alla fall inte till.
Men i höst ska jag och Tobias åka till värmen, på riktigt! Vet inte vart vi ska än eller ens när vi ska men vi vet att vi ska!
Ser ju liite lockande ut...

And we could built through this destruction. As we are standing on our feet.

Gjorde en liten impulsbeställning från h&m nyss.. men kunde verkligen inte låta bli (A)
Men jag menar, skorna kostar 99 kr!! Hur värt är det inte då?

Harry potter and the deathly hallows

Jag ligger i sängen och ska snart gå upp och åka till körskolan.. Det börjar ju närma sig nu.. Börjar faktiskt bli lite nervös! Aja ikväll ska jag i alla fall på bio!! SISTA Harry Potter filmen, jag är så sjukt taggad att jag nästan spricker.. Samtidigt så är det ju sorgligt! SISTA filmen, sista som i ingen mer. Det tar slut nu. Kommer i håg alla gånger jag satt och kollade på de första filmerna (som då var dubbade till svenska) när jag var liten, jag åt "magiska" chokladgrodor och såna där bönor i alla smaker. Och nu är det slut. Filmerna finns ju visserligen kvar, hehe. Men som sagt jag är så sjukt taggad! hehe.

adventure

Jobbade mellan halv 8 och 2 idag. Rätt soft, fast tråkigt och jag var skittrött.. suck! Men efter jobbet hade vi en inplanerad tripp till bergs slussar för äventyrsgolf! Vi tyckte dock att vädret inte såg så lovande ut så vi åkte in till Linköping och ikanohuset, hehe. Blev lite finfina inköp och fasen vad skönt det är att shoppa, får seriöst lyckorus!! Kanske har problem? hehe, blev i alla fall 3 par linnen (vad är det med linnen?? har hur många som hellst men ändå aldrig tillräckligt??) ett par shorts och en tjocktröja! Det är förövrigt den som jag har på mig på bilderna, så jäääävla skön! Blev helt kär, från Cubus rea så billig var den med. Helt perfekt!
När vi var klara på ikano (när dom stängde...) så gick vi en runda på ikea,.. Tobbe skulle köpa matlådor så vi gick igenom hela ikea för att sedan inse att matlådorna nästan var sist.. haha. Sedan blev det burger king och då var vädret så jävla fint att vi åkte till bergs slussar och spelade äventyrsgolf i alla fall, grymt kul var det och jag VANN ÖVER TOBBE!! Det kommer jag leva på länge!


Grattis Pappa!!

Så där! Nu har jag gjort tårta till min älskade pappa och marinerat kött till ikväll. Så nu ska jag bara packa in tårtan på någpt vettigt sätt och sedan gå över till pappa på fika!
Sedan ikväll blir det grillning med Evelina, Tobias och Christian! Sen blir det harrys! (weeehooo wehoo.....)

If I ain't got something, I don't give a damn, Cause I got it with you.

Sådär ja, nu är jag hemma efter jobbet har ätit och tänkte nu bege mig ut på en prommis! Blev ingen i morse så då får det bli nu, hehe. Hatar för övrigt att jag inte får ligga och sola när det är så här fint väder!! Jag är så jävkla blek så jag måste verkligen sola,.. men på MÅNDAG får jag börja sola igen! hehe,..
Men ska byta om och gå på min prommis nu, får se hur långt det blir.
PUSSS! / H

The bitch is back

Var ett tag sedan jag var inne på den här bloggen, men kände att eftersom Julia inte bloggar längre, så kan jag inte blogga på "mybetterhalf" för jag kan ju inte blogga utan min bättre hälft där. Btw så saknar jag henne som en jag vet inte vad, gnu, ko, antilop you name it. Har inte träffat människan på EVIGHETER!! :(((
Det som har hänt sedan jag sist blogga över huvud tager är väl i stort sett att jag blivit frisk och börjat jobba igen. Är även i slutet på min körkortsutbildning peppar peppar.
Ska även börja med mina promenader som så småningom ska bli joggingturer och springturer, men man måste börja litet. Skulle ju börjat för några månader sedan (!!) men så kom det skola, körkort och sjukdom ivägen och nu blev jag ju sjuk igen så inte mycket bättre på den fronten, men nu när jag är så gott som frisk bortsett från min allergi så ska jag fasen ta tag i det på riktigt! Börja lugnt. Men mycket. Det är så det får bli, ska försöka att komma ut varannan morgon eller kväll. Så ska vi se att även jag kan komma i form.. hehe. Eftersom jag ska börja lugnt så har jag laddat ner ljudböcker, för tänkte att det är så mysigt att lyssna på medan man går, för om jag har up-tempo låtar så vill jag ju springa, även om min kropp inte orkar det. haha.
Annars i helgen så står jobb på schemat, men ska även försöka få in lite saker på eftermiddagarna som en tripp till bergsslussar och så utgång med. Vi får se vad som hinns/orkas med helt enkelt!
PUSS! / H