jaha

Jaha länkar och skit... Ni ville vara där nere?? okeej... tar tag i det ... senare... Vill ni se mina fina länkar och arkiv så får ni bläddra allra fucking längst ner! Godnatt

Ludovico Einaudi

Sådär ja... Nu har jag klurat och såhär får det se ut ett litet tag... Blev lite fail med färg görset så det blev konstigt.. haha..
Men Men... sitter och lyssnar på Ludovico Einaudi på Spotify... Det får mig såååå att vilja börja med piano igen! Ska ta och prata med Thomas... Mammas vän som sagt att han kan hjälpa mig lite smått, behöver ju typ bara noter egentligen!

lite smått sådär..

Igår var det party med mitt underbara crew. haha! Love it!
Man kan ju säga att han som fyllde år inte kommer komma ihåg så mycket av sin 18-års dag... kul för honom ! haha Men kul hade vi!
Imorgon börjar skolan efter ett underbart härligt lov... Klockan ringer 05.30. Godmorgon...

my bro's

Idag ni... Har jag varit på IKEA! Yes... Jag hatar IKEA... De har visserligen as bra saker osvosv... Men jag menar, hallåååå?? Ska det ta 2 timmar att ta sig genom?? asså... Och då var vi där på kvällen och det var typ bara vi där! 2 timmar?! Ae, inte okej...
Fick iaf hem lite saker därifrån, typ ljus och metall mojs som man hänger på väggen och klämmer fast finfina foton i sen! Mys tycker jag!
Naej imorgon blir det hemfärd, eller ja jag kommer ju inte ända hem ska till Desse i Norrköping sen ska jag festa med mina bästaste tjejor! Karin, Saga, Desse och Belinda! puss säger jag bara!

Fågel drama?

Mamma och jag satt och diskuterade en sak i bilen förut.. Alla flyttfåglar som har varit borta i värmen och som nu sakta med säkert börjar återvända till Sverige.. Vafan tänker dom nu liksom?
Dom kommer flygande och sen ser dom snö? Så här tänker jag att en fågel bör resonera i detta läge...
"whaat?!?! Det är ju snöö... Fuck!! *kollar klockan* (ja fågeln har klocka...) Jaa jag är inte tidig iallafall. men Faaan... Jag sa ju att vi kunde stanna en vecka till ju!!! "
Bara flaxar runt och whaat, whaaaat??

Bor ås

Jag sitter här hemma hos min morbror i Borås. Han har typ världens finaste lägenhet... Världens utsikt, as nära till shopping möjligheter och eeh största balkongen! Lovar...
Jag ska sno den... Måste bara planera hur!

bobbar... bobs... bobbisar??

Här om dagen (wow...) var jag med Jessica, vi var och fikade och myste och försökte komma på något galet att göra... Vi misslyckades med det ska jag säga! haha!
Sen så åkte vi iallafall hem till mig och skulle baka. Men vet ni att det finns alldeles för mycket saker att välja mellan när man vill baka?! Det finns det... Vi satt och skulle välja och så får jag sms av min älskade tobias där han frågade om vi skulle med och åka bob med han och hans vänner när de kom hem (de hade varit och åkt skidor hela dagen i romme) Vi bara jo men visst...
Så klockan 20.00 kom Tobbe hem till mig och inte långt efter det kom det ett helt gäng med folk och stod utanför min dörr... Sen bar det av till stallsbacke för att åka Bob!
Fy fasen vad roligt det är med bobbar! Love it.. Halv tolv var vi väl hemma iallafall och helt slut...
En fråga, bob i plural måste väl bli bobbar? Det kan ju inte vara bobs... eller bobbisar... ae bobbar måste det vara. haha bobbar!

WORD

Ni tror att jag sover, men det gör jag inte. JAAAAG GLIIIDEEEER!

gone baby gone

Har inte skrivit här på ett tag. Varit sjuk.. Tyyyyyyp...

Nördat super mario på facebook. Jag vann.. Så nu har jag inget att nörda. Sug.


mums

Nu är jag nästan helt frisk ifrån min förkylning! Yes! Glad är jag, hihi.
Imorgon börjar vår koncentrationsvecka. Det innebär att jag kommer att bo i vår teatersal, ungefär. Det ska faktiskt bli riktigt roligt! Bara teater en hel vecka! Med mina käraste klasskamrater. Jag behöver det.

sjukt sjuk

Usch jag hatar att vara sjuk, näsan är tjock halsen också. Usch jag gör ingen nytta. Ligger och kollar på desperate housewives. Det är bra, har kollat klart på tredje säsongen nu och är mitt uppe i fjärde!
Älskar serien asså!! Mums!
När man är sjuk så tappar man aptiten, igår åt jag 1 apelsin, 5 popcorn, 1 macka och mängder med oboy...
Idag däremot har jag ätit hela 2 mackor, lite tacochips och ytterligare oboy plus mängder med vatten!
Man kan ju hoppas att man går ner lite i vikt nu, men det tror jag icke då min aptit är påväg tillbaka...

Rädsla

Jag har aldrig varit den sortens tjej som skriker så fort hon ser ett litet småkryp. Jag har aldrig varit den tjej som tycker att allt är så äckligt.
Men nu har det kommit sig att på den senaste tiden har jag, så fort jag ser en spindel, hoppat och skrikit och varit helt cprädd! Även för silverfiskar!! Ni vet sådanna som kryper omkring på badrums golvet och är putte små?
Iallafall sånna är så sjukligt äckliga! Men när jag var liten så hade jag dem som husdjur?
Men det är inte den rädslan som jag bryr mig så speciellt mycket om... Det är rädslan för att bli ensam, den rädslan har jag i och för sig alltid haft men nu har den vuxit och blivit enorm. Jag brukar inte prata om den rädslan speciellt ofta men den är stor! Otroligt stor.
Jobbigt.