FB möten?

Jag sitter här och är irriterad. Jag kan inte logga in på facebook!? Man bara diss?
Tobbe kommer in utan problem?!?! Facebook hatar mig, jag frstår inte. Jag tar han om minn facebook sida flera gånger om dagen. Matar den med kommentarer och ger den mycket kärlek! Ändå hatar den mig. Sug.

Någon som delar detta problem med mig?

Funderar på att skapa någon form av AA möte för detta, hm, tål att tänkas på.

Deprimerande tider...

Nej nu är jag trött. hörde ni det!? TRÖTT PÅ DEN FÖRBANNADE SNÖN!! Inte kul att den finns hallå! Nu får den lägga ner och försvinna!

17--->

I fredags hade jag kalas, hähä, med mycket trevligt folk. Måste bara säga att killarna i Tobbes handbolls lag är helt underbara, sjukt roliga att umgås med. Annars har jag tyvärr inte mycket att tillägga för tillfället. Tråkig är jag, jag vet.
Tomorrow is the day...

f-f-f-f-redag

Karin är här - älskar't
Saknar Belinda dock <3

matmys

Idag har Tobbe och jag myst med chicken en chiladas. MUMS! Jag måste säga att jag är grym på't! hhäääh om man får skryta lite sådäär!

Underbart att bilden nästan ser normal ut, men aah! phaa!!
Sen har vi även diggat denna underbara låt. Haha!


Tisdagsmys

Åh gud vad jag älskar att bo själv i en lägenhet med Tobbe! Vill fasen flytta hemifrån (förlåt mamma och pappa men jaa)
Just nu sitter vi och kollar på handbolls em! Mycket spännande! FAAN Sverige förlorade just! Inge kul de där... Men Tobbe och jag har iallafall mysigt, det tröstar jag mig med. Vi sitter med tända ljus och kakor och choklad! Ingenting kunde vara bättre just precis nu.

typ sambo

Nu sitter jag här i en lägenhet som är min och Tobbes i en vecka! übernice! haha! Jag ska alltså vara sambo med min pojkvän i en vecka! hihi
Vi var och storhandlade förut! phaa! Det var jobbigt men ganska kul... Vi sprang runt där med våran lilla lista och kundvagnen och bara eeeeeh vart finns det där? eeeh de här dåååh? Vi kände oss lite borta men vi gick därifrån med allt vi skulle ha! Så nu kan vi äta oss mätta i hela veckan, nice!
Insåg också att jag tagit med mig lite för många kläder för att ha denna vecka typ 5 tunikor, 4 linnen, 4 par leggings, 2 kjolar, en kavaj, 3 långärmade t-shirts, 1 par jeans, 4 koftor.... eeeeeh jag hade tänkt vara borta i typ 2 veckor minst! haha men det är bra, då får jag lite att välja mellan! (Y)

tv-speeeeeeeeeel!

Gaah! Jag har kommit in i någon slags tv spels period igen! Det är grymt kul och frustrerande att spela tv-spel.
Jag är en sådan människa som lever sig in i spelet så sjukt mycket! Om jag skulle spela ett bil spel och bilen skulle svänga till höger så skulle jag lägga mig åt höger och sen hoppa om bilen hoppade... Jag är som gjord för wii verkar det som, haha.
Nu har jag iallafall spelat ett spel som heter "familjen robinsson" det är baserat på en animerad film som är något/några år gammal. hehe.
Slänger in en bild på mig och min megasnygga syster! raawrr!

Min dator har bytt spr[k och jag vet inte hur man 'ndrar tillbaka!!

Eftersom jag icke har n[got b'ttre f;r mig s[ diggar jag lilla melodifestivalen och det "GER!

INGENTING

Ikväll hade jag planerat att spela tv-spel hela kvällen men icke! William vägrade gå ur huset så milla kom med kanon idén att de skulle ta med tvspelet!!!
Så här sitter jag och har;

Absolut INGENTING att göra.
Absolut INGET godis eller dylikt.
Absolut INGET sällskap över huvudtaget!
Absolut INGA filmer går det på tv just nu.
Absolut INGEN humor...
Ni ser, ingen humor någonstans!

Jag älskar att det är helg en gång i veckan men det vore bättre om det var tvärtom

Bästa låten, fyndig text, eller vad säger du Karin babe?

Jessicaaa<3

Inatt har min sötis Jessica sovit hos mig, vi låg och pratade och pratade och skrattade och vi hade otroligt mysigt! haha.
Idag ska jag ner till Duve och äta med min pojkvän, han ville icke äta själv hääh!

Norrmänsspan(spån)

Har haft en riktigt bra och mysig dag med min sötaste bästaste Jessica! Vi solade och sen gick vi hem till Jessica och kollade hur det såg ut (Hon har nyss flyttat och jag hade inte varit där ännu!) Sen gick vi till stan sen runt där en halv evighet! Det slutade med att vi gick på långpromenad in tha city!
Hamnade slutligen på duveholmskolan (?) nej vi har inget liv, jag vet att ni frågade det... Men iallafall så letade vi efter Tobbe i en halv evighet till!! Han återstod ofunnen sen gick vi ut och såg honom genom ett fönster (inte helt sant vi visste typ i vilket klassrum han var i vi vågade bara inte gå in i det så vi kollade genom fönstret...) Sen pratade vi med honom ett tag och sen gick vi och åt mat i hallen (inte en hall som finns i alla hus där man hänger jackor och dyligt utan en idrotts hall som har en hamburgargrill typ...)
Där har vi även en bowling hall! Där såg jag att min plast kusin (kusin som inte är det egentligen inte en kusin gjord av plast) hade spelat och fått 129 poäng på två serier (tjejen är ca 6-7 år gammal!!) Sist jag spelade bowling fick jag 54... på TVÅ serier...... Japp Bowling är det bästa jag vet!
Sedan kollade vi på kaik p93s träning (min käraste pojkväns handbollslag!) Vi blev även spanade på utav norrmän.
Lyckad dag vill jag säga!

Det är fasen illa...

Nu är det kris!! På riktigt! Jag har typ INGA penar på min telefon!!!! JAG DÖÖÖR OOOONOOO *Gör en mycket överdriven dö pose*...

Sj

Inga tåg idag, sj är ju för underbar. Så idag ligger jag i soffan och kollar på tv!
Jag menar hur kan sj få så stora problem av lite kyla? Det är faktiskt vinter varje år om de inte har märkt det! haha Och hur svårt kan det vara att köra ett tåg? Jag menar det finns ju redan spår som visar vägen och håller tåget på plats. Det är ju fasen bara att gasa?!
Eller?

Borta

Jag efterlyser ett nagellack!!!
Det är lila och mycket fint, endast lite färg är borta eftersom jag bara använt det en gång... Kanske lite färg spillt också... Men det är en annan sak!
Så om ni någon gång har vägarna förbi något av mina rum eller tobbes rum och råkar hitta det så kan ni ju höra av er.

Icke

Nehe jag orkar inte, går och duschar istället! Phaaaaaaa...

Baaah!

Wohoo nu går jag ner i källaren och försöker göra en ny design till min blogg...... Good luck to me, yeah right....

Lilla farbrorn

När jag satt i väntrummet och väntade (nähääääää?!) så kommer det in en liten farbror med rullator tar en tidning och sätter sig. Sen är det någon sköterska som ropar upp ett nummer, 4 tror jag det var, då är det en annan sköterska som säger "jag tror det är han gubben med mörkgrön jacka och keps" (min lilla farbror med tidningen)
Den första sköterskan säger jahaa, är inte han döv?
Nej det tror jag inte säger den andra men han är lite vimsig och borta.
Jahaaa. Sa den första då.
Den andra säger då "jag tror att han tog en lapp fast han inte skulle!"
"okej då tar jag nästa då!" Säger den första då.
Under detta samtal har den lilla farbrorn ställt sig upp och börjat gå omkring i korridoren bredvid väntrummet, han såg så ensam ut! Så ledsen på något vis. Jag tror att han inte alls var döv att han hörde mycket väl vad sköterskorna sa och blev lite ledsen. Det är väl ingen som inte skulle bli lite sårad om man hör någon säga att man är vimsig och borta? Särskilt när det inte är direkt till en själv.
Nu säger jag ju inte att sköterskan skulle gått fram till den lilla farbrorn och säga "Hej jag tycker du är lite vimsig och borta!"
Nej jag tycker att hon hade kunnat gå fram till honom och frågat om det var han som var  nummer 4.
Men det är bara som jag kände då, jag ville bara gå fram till honom och säga du är inte ensam lilla farbrorn, men jag är ganska rädd för gamlingar jag inte känner, även om de kan vara lite söta att kolla på. Typ som hundar.

sjukvård...

Idag har jag varit på vårdcentralen, jahap! Så kan det gå. Jag har fått lite urinvägsinfektion tror man. Så nu blir det väl att mada medicin, usch jag vill inte! Blö sen måste jag även ringa ungdomsmottagningen. Blää jag vill inte! Allt sånt blir så jobbigt! Typ som matte. DET om något är JOBBIGT!

Skolfan

Skolan var sjukligt kall idag! Efter några timmar fick jag nog och lite halvt vrålade till Nellie
"KAN DOM INTE VÄRMA UPP SKOLFAN INNAN JAG DÖR?!?!"

That's it.
Eller min bästa Karin fyller 18 idag!! Min baby blir vuxen, nu kan hon (äntligen) gå in gratis på busfabriken... haha!

Kurser?

Idag på mentorstiden så kom det några konstiga typer varav en pratade som en väderpratare, metreolog kanske det heter. Anyway! De kom in och pratade om iv-val, alltså individuella val som vi har i 2:an och 3:an 150p per år. Iallafall!!
Här är några intressanta kurser som jag bara (?!)
Alternativ medicin, man bara jaha? Eller va? Jag fattade iallafall inte varför jag skulle läsa något jag kan gå in på apoteket och fråga om, hihi.
Blomsterbinderier, yes! Jag ska lätt ha två lektioner i veckan så jag binder blommor? Seriöööösli?
Feministiskt självförsvar, eeeh? Maskulint självförsvar är förståss MYCKET annorlunda eller?
Mental träning, vet inte vad det innebär, låter bara mycket mystiskt!
Näthandel, är det en kurs man lär sig hur man shoppar på nätet? I så fall kan jag redan den kursen utantill!
Skapa i metall,, JAA!! Där satt den, lätt fan!
Svetsningsteknik, jag menar, hallå?
Vegitarisk matlagning,,,....... Behöver jag skriva mer än namnet på kursen?

aaaaaaah!!!

Vet ni hur fucking kallt det är i mitt rum just i detta nu? Nej juste!

Skolaaaaaaaa

Första dagen i skolan igår och det gick ju bra, Jocke och jag hamnade på en långpromenad i kylan. Men eftersom det var när solen faktiskt var uppe så var det inte så farligt! haha.
Sen fick jag ju träffa mina älskade vänner igen, jippie! Annars hade jag kunnat skippa gårdagen!! Usch var så trött när jag skulle gå upp och trött hela dagen och så somnade jag hemma hos Tobbe på kvällen sen!

my love

Planerna för kvällen;
Äta väldigt god mat på Rhodos med min kärlek.
Sedan ska vi kolla på bio filmen Sherlock  Holmes.
Här slänger jag även in några ur tjusiga bilder på mig och min kärlek! Varning för väldigt seriösa och snygga badass bilder på mig... hahahaha!
Kolla snyggis tapeten!!


Kärlek

Idag firar jag och min älskade Tobias 1 år!
I love him!! ♥

Hemlig rädsla...

Jag tror att jag har en döljd rädsla för romarriddare... eller säger man romerska riddare? Jaja!
För några veckor sen drömde jag att jag var i en laburint med Tobbe (min pojkvän) och Nicklas (min bästavän) och sen när vi tror att vi är påväg att hitta ut så kommer romarriddare och börjar hugga oss med sina spjut!!! Tobbe får tag i ett spjut och spetsar en riddare genom hälen och ända upp till axeln... (Ganska otroligt...)
Sen dör jag!! Dom dödar mig med sina spjut!!!! Sen dödar dom Nicklas!! Och vi kommer till typ ett moln och där sitter vi och sen kommer Tobbe också, sen vaknar jag......
Och inatt drömde jag följande;
hahaha jag drömde att jag (plus ca 300 pers till) var inne i typ den där rom grejen eeeh vad heter den,,,
skit samma, och sen börjar några skjuta 3 meters stora och aaaas vassa guld pilar in i den här saken! Alla får panik och börjar springa så att de kan ta sig upp i höghuset som nyligen byggds precis bredvid den där romsaken.
Men grejen är den att det finns bara två hissar för att ta sig upp. Två mycket små hissar där man får plats typ 3 pers... Så typ Belinda, jag och Karin ställer oss i en utav hissarna när jag plötsligt kommer på att bla Tobbe och Nicklas är utanför och jagar (??) med typ några av mina kompisar ifrån stan! Så jag typ hoppar ner från höghuset på baksidan av allt och landar i skogen och sen springer jag fort som fan till framsidan och eeh där står rommerska riddare och hugger huvudena av mina vänner och lägger dom i gb glass bunkar... Så jag springer och snor mina kompisars huvuden och springer och gömmer dom i skogen och försöker sedan desperat leta efter kropparna!! Men när jag kommer tillbaka till ställena där jag gömt mina vänners huvuden så har kropparna vuxit ut igen!!1 jag blir helt överlycklig och sedan kommer jag på att Jag måste springa tillbaka till höghuset och eeh då vaknade jag......

NY DESIGN?

Ååh jag vill ha ny blogg design typ nu!! Någon snäll människa som har lust att göra en till mig? haha!

träna

Så idag har jag varit och tränat!
Hade en egen instruktör, det var bra tycker jag han sa vad jag skulle göra och hur mycket. Det var mycket givande och ja jag klarade mig galant. Haha!
Kände mig ganska cool när jag satt där vid alla gymmaskinerna eller vad man säger och tränade! Haha.
Nu gäller det att fixa ett gymkort och sätta igång på riktigt! Hah!

HIMYM

Under detta lov har jag och min kära pojkvän nördat How I met your mother! Det är verkligen en helt uuuunderbaaar serie!! Jag döör, garvar sönder typ!

Barnie är bäst i hela serien, "when I'm sad I stop being sad and be awesome insted, true story..."

Vi har kollat på hela andra och nästan hela tredje säsongen och vi har fjärde säsongen på g. Typ 13 minuter kvar innan vi även har den... Niiice! Men vi måste se klart ju, innan femte säsongen börjar på tv den 17 januari!



snygg kropp

Imorgon ska jag göra något som jag typ aldrig gjort förut i hela mitt liv..

Jag. Ska. Träna. !. !. !...

Med instruktör... Det är en provträning sen ska jag  köpa gymkort och börja träna på riktigt!! Shiiiet...

Jag vill typ att jag ska se ut som en utav modellerna i Victoria secrets... eeeh inte en chans i världen att det kommer hända! Men man kan ju alltid hoppas!


Kolla kropparna liksom (!!!!!)




Bebis?

Vad gjorde jag när jag var 8 år gammal?

Jag lekte med mina barbiedockor. ritade massor, var ute i skogen och lekte på rymmen med mina vänner...

Min syster är 8 år och hon sitter framför datorn och chattar med sina vänner på msn, hon sitter och lär sig facebook sakta men säkert... Hon och hennes kompisar sitter och pratar skit om folk de inte tycker om... De ringer varandra och pratar i TIMMAR!

Herregud vart är världen påväg... Hon kommer förmodligen börja sminka sig snart också... hjälp!! Min lilla bebis blir så stor waaay to fort!!!

Min 8 åriga syster...




Längtar inte lite till sommaren


Melissa Horn - En famn för mig

Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är
Det regnade idag och det finns en mening med det

Överallt på jorden finns människor som vet
Att regnet alltid faller i tid och evighet

Har du en famn för mig
Var du än befinner dig

ork?

Idag har det varit julgransplundring hemma i mitt hus. Jag orkade inte delta... Jobbigt men sant.
Nu ska jag kolla på sex and the city! Har bara två avsnitt kvar på första säsongen! Grym serie!
Slänger in en bild också så ni får något att kolla på. Peace.

Bitch

Jag glöms bort, mer och mer känns det som. Vet inte om det är mitt fel. Det tror jag fan inte, inte bara iallafall, men såhär är det jag känner. Sedan jag blev tillsammans med Tobbe (ett år sen drygt) så har jag glömts bort av mina vänner.
I åttan och början av nian hade vi ett "gäng" vi var inte allihopa alltid men ibland så var vi "allihopa" som vi sa liksom. Men på senare tiden har allihopa slutat inkludera mig, det är lite jobbigt. Visserligen så spenderar jag större delen av min tid med Tobbe men asså, jag kan faktiskt vara utan honom om bara någon vill. Inte för alltid. Såklart inte föralltid, jag tänker aldrig behöva göra ett val mellan mina vänner och mitt förhållande.
Jag satt och pratade om det här med min kära vän Jessica, vi konstaterade båda två att det inte är samma sak med vårat "gäng" som det var förut. Alla förändras, glöms bort... Det suger när man tänker på hur roligt vi har haft det genom de åren vi känt varandra.
Gymnasiet är en bitch.

porr?

Älskar att mitt hår fortfarande känns precis nyklippt! Och jaaaaa jag äääälskaaar min nya frisyr!! Gaaash! Mycket nice!
Trivs så un-derbart bra i lugg, varför fattar jag inte att jag parrar i det? Jag har iallafall förstått det nu! haha.
På facebook just nu pratas det porr och färg på BHar... Har gått runt kedje-mail, sådana mail som man skickar till många människor där det står samma sak oftast något man ska göra, i detta stod det skriv er BH färg som status och bara färgen och ingenting annat säg inte till någon kille och blaaablaaablaaaa! Visst jag gjorde det (rosa btw) men det är såååå töntigt om man tänker efter... haha!
Mina kära vänner Nellie och Saga säger med "PORR ÅT HANNA" det är ungefär det vettigaste jag får ur dem i detta läge. Kul va?

mmmmh nyklippt

Så nu är jag ny klippt och osolad.
Det blev lugg och typ en centimeter kortare! hihi. Men jag blev nöjd och jag bara ÄLSKAR känslan av nyklippt hår!!!
Sen hann jag inte/orkade jag inte sola. Blev inte så. Blir väl det imorgon om jag orkar! haha!

Solarium

På tal om att sola i förra inlägget kan jag berätta att det var just vad jag, Evelina och Martin gjorde för några dagar sen! Det var roligt för vi gick till ett solarium vi aldrig varit på förut...
Där fanns dock bara två solarier, eller njaa det är ju inte helt sant men det fanns dock bara två man kunde ligga i,.
Ja om ni är chockade kan jag ju säga att det var vi med men där stod två solarium som man skulle just, stå i... Jahapp, Martin fick bli försökskanin och hans betyg var... jobbigt och varmt (eftersom fläkten satt vid huvudet så hjälpte den inte så mycket)
Evelina och jag tog de liggande solariumen, de normala vill säga. haha. Men de var ju nya solarium så vi vågade inte riktigt trycka på någon av alla dessa knappar som fanns på den dära saken... hmm. Men men, vi la oss i varsitt.
Efter ca 3 minuter i solariumet så börjar det låta väääldigt konstigt... jag tänker shiiiiit onoooooo i'm gonna dieeeeee nu sprängs den!!! Det lät verkligen som om den laddade... Tillslut när det verkligen lät som om den skulle gå sönder så psssspssspssss sprutar fanskapet vatten på mig!! Jag skriker lite halvt av chock! Sen tre minuter senare... Samma sak!!! Man hörde ljudet och bara onoo not again!!!

att klippa lugg eller att inte klippa lugg....eeeeeh

Idag blir det att klippa mig. Vet inte alls hur! Får lite smått panik där... Men funderar på lugg. Vet inte varför men jag tror jag passar i det.. Men då kommer jag till dilemmat att jag har ju faktiskt haft det förut och tröttnade. Kommer jag klara av att ha lugg den här gången?
Det visar sig...
Sen tror jag minsann jag drar och solar! Det är så jävla skönt!


Frukost minsann

mmhh, nu är det dags för frukost. Flingor med ologiskt mycket socker och en rutten banan.
Slutsats, mitt försök att vara nyttig ruttnade... Som vanligt!

spark

Idag har jag och Tobbe Varit hos min söta lilla farmor och ätit massor med god mat! Mums måste jag säga!!
Sen har vi även åkt spark!!! AAAAAAHH!! Bland det roligaste jag gjort i mitt liv! Det är de där små nöjena man glädjs åt i livet!
Vi la väskorna på sittplatsen (asså där det vanligtvis ska sitta någon på sparken asså...) sen ställde jag mig på skenorna (de där små metall grunkorna som gör att man kan pusha sparken frammåt!) sen ställde sig Tobbe bakom mig och sköt på!
Och uj vad det gick!!

Bästa nyår ever!!

Sjukt kul nyår igår!! I must say!
Började med att jag och Tobbe gjorde oss i ordning hemma hos Tobbe. Sen runt halv 7 drog vi till Johan (Tobbes storebror)
Vi hade runt klockan 15.00 beställt pizza på internet (?!) På pizza.nu mer exakt! Där kunde man välja vilken pizza man vill ha sen kunde man ta bort eller lägga till saker på pizzan. Sen kunde man även välja tid när pizzan skulle köras ut! Så vi beställde pizza till klockan 19.05. Haha så när Evelina och Jessica också hade kommit till Johan så väntade vi i några minuter på pizzan sen kom den. Visserligen kom den ca 19.14 meen ändå! Haha jag tycker det var otroligt häftigt!
Efter vi ätit så spelade vi med andra ord! Då hade även Jesper kommit så det var Tobbe-Jesper mot mig-Evelina. Jag och Evelina vann, såklart! ha-ha-!
Sen droppade folk in lite när och då fram till halv 10. Måste säga att det var otroligt jättetrevligt! Vid halv 12 började vi gå ner mot staden! Där var det kökat med folk! Menar det verkligen, man fick pressa sig fram!!
Sen skrek alla gott nytt år och jag kramade säkert minst 50 pers. Myyysigt! haha. Vid kvart i ett kanske bar det av till Johan igen.
På vägen dit så hittade jag och min vän Adam en party-hatt!! Glada vi blev! Sen gick vi förbi en staty av en viktig gubbe utanför grönakulle (kommun görs) På honom var det någon som hade satt en stickad mössa! hahaha Så vi tänkte göra honom lite mer party så han fick vår kära party-hatt!
Här har ni snyggingen själv! Partey hardey!



GOTT NYTT NYÅR!!

Nu är det tvåtusentio gott folk hare bra!