rockar religionen.

Och huvudvärken fortsätter. Så är hemma idag, men en kopp kaffe och en timme tog det mig att skriva klart religionsuppgiften som ska lämnas in på fredag, känner mig rätt grym. Nu ska jag bara räkna lite matte... och öva på både sånger och monologerna inför auditionen till musikalen som är på fredag! Typiskt mig att inte ha börjat. Dock så kan jag den ena låten redan och den andra ska jag bara sätta texten på sen är jag gold. Men monologerna. Tror jag har valt, eftersom de är ihopsatta från olika repliker i musikalen så är det endast två stycken som jag förstår mig på överhuvudtaget såå, det blir nog dom. hehe. Borde ha övat på mina otroligt snygga dansmoves med. Men fan, något måste man ju ta som det kommer?
Lite humor på detta och ett perfekt blogginägg är på sin plats. asså, hahaha bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback