oj, vad är et där för en glänsande själ?

Sitter här hemma hos Tobbe alldeles ensam! Han drog iväg för tt kolla fotboll. Bra att han har vänner till det, så jag slipper kolla på den där jäkla sporten! haha.
Men, bara det att,.. jag är uttråkad. hehe.
Så då bloggar jag,
För Karin tycker jag är dålig.
Snart, närmarebestämt imorgon, börjar jag och mirjam med vårat projekt! Vi ska sätta upp Hampus eller HIV, som inte är en föreställning om själva HIV. Som Jin tror... Utan det är en föreställning som är menad att ta bort och spräcka hål på alla fördommar om HIV! Vi måste bara modifiera manuset lite. Så att vi får våran egna lilla touch på det! hehe.
Aja, nog om det, eller inte riktigt än. Om det är någon i ettan eller tvåan som läser detta (troligtvis inte... men ändå!) Så kommer vi ha öppen audition någongång nästa vecka. Förmodligen torsdag! Håll utkik efter lappar på lennings!
Så,lite smygreklam så här på onsdagskvällen!
Eeeeeh, Till dig Karin så ger jag dig detta.
HAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback