Mupparnaskonungs återkomst

Igår hade vi studiedag vilket var skapligt skönt! Dock ägnade jag hela dagen åt matte c ... Fuck, ångrar lite att jag valde den!! Skulle hellre vilja läsa engelska c .. Men matte ser bättre ut i betyget och ger en bredare behörighet så, engelska kan jag läsa senare. Bara för att jag vill.
Jag ska snart bege mig ner till tåget, åker bil idag! Har fortfarande inte riktigt fattat att jag kan låna bilen och åka vart jag vill när jag vill... ofattbart!
Har redovisning idag med, på ett ämne jag inte läst in mig på sedan mars april? Maj kanske. Men ändå sjuukt länge sen! Mirjam och jag ska nöta på tåget, hehe. Ja annars då, hoppas denna dag går jäkligt fort för jag tycker det ska bli så himla kul imorgon på "finalen" av våran nollning!!
Cya!
Jag lyckades få till några seriösa bilder på mig själv idag, haha! Inte så lätt. Var femte bild ser ju ut som mupparnaskonunga återkomst!!
Typ så. Aja, bilen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback