Jag minns ditt svar

Going crazy och uppdaterar ennu en gång idag.
Tog mig en skön powerwalk förut, dock bara på 40 min. Men hade inte mycket tid på mig då jag skulle träffa Becca för en onsdagsfika halv 6. Det var otroligt trevligt att sitta och prata ut om allt man hade på hjärnan!
Nu sitter jag här med brun gegga i ansiktet och hoppas på mirakel. Min hy har varit fetare än fetast den senaste tiden! Så nu jäääklar. Den stinker dock, jag försöker intala mig att den luktar choklad och alltså luktar gott. Men sanningen är att.. det gör den inte..
Denna har jag på mig, har prövat lush ansiktsmasker innan, då prövade jag en annan sort. Men den här lät rätt bra, haha! Kostar 100 kr och räcker jättelänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback