I won't say it no

Är så jävla trött. Vet inte vad som hänt! Men sover hur-mycket-som-helst! Jag förklarar mig även som den smartaste människan på jorden! Har inget tågkort, för att jag inte fått något resebidrag.. Ringde kommunen igår. De var lite lulliga, men min ansökan hade kommit bort med posten.. hehe...  Men fattade inte OM dom skulle sätta in pengarna på mitt konto så fort som möjligt, eller om jag skulle få dubbelt nästa månad?? SÅNT irriterar mig. Aja, får väl låna pengar av någon så länge... suck.
På tal om pengar, så skulle jag behöva uppdatera min höst garderob ytterligare... SUCK! Har 2 stilar jag vill gå klädd i i höst... DET suger måste jag säga.
Det här är den ena stilen... Lägger utt ett "kollage" med den andra stilen nästa gång jag får alldeles för lite att göra!

Kommentarer
Postat av: karin

damn. ilikiliki.

2011-09-24 @ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback