With Arms Outstretched

Sådär ja! Pigg och kry.. heeeeeeehe. Kvällen igår blev riktigt bra. Dock förstår jag inte hur man orkar gå ut mitt i veckan. hehe!
Vi började med ett killer afro-pass, var helt död efter (bra början) sen var det bara att duscha och börja fixa sig. Sen började vi våran lilla förfest med "catwalk" i danssalen till I'm sexy and I know it bästa catwalk låten måste jag säga. haha!
Sen tog jag en sväng förbi Julia innan vi drog till Hugo. Där blev det självklart ännu mer dansande (mina ben gör så ont idag!!) Runt halv två kanske så drog vi några stycken till mcdonalds (hehe) för "fyllekäk" sen skjutsade bästa Bella mig, Jocke och Mirjam tillbaka till Julias lägenhet där det blev sova i några timmar, ja Mirjam och jag failade hela den där "vara vakna till klockan halv 7 då tåget går" grejen.. men ja, efter vi sovit i två och en halv timme var det bara att pallra sig till tåget!
Klockan 8 var jag hemma och hade tvättat bort sminket, gick då och la mig i mammas säng eftersom deras rum är det enda med rullgardin. Hade aldrig klarat av att sova i mitt rum..
Men nu sitter jag här och kollar på serier och önskar att jag hade bilen hemma så att jag hade kunnat åka till ica och köpa något gott.. MEN icke. Kanske kan baka något? Så brutalt sugen är jag..
Gerry-butler-hot-2-0809-lg_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback