Ode to the bouncer

ojojoj, så här kan vi ju inte ha det! Inget inlägg sedan mitt deep talk. Får ju icke tro att jag gått och blitt tråkig..
Men jaa, har faktiskt inte så mycket vettigt att skriva om jag ska vara helt ärlig.. ehe..
Hade ljud och ljus idag, Belinda och jag var grymmast. Fattade uppgiften perfekt! Ljud och ljus är verkligenvärldens softaste kurs. Hade den legat på dagen hade den varit perfekt! Men 100 poäng för  att hänga lite ljus är ju inte fy skam.
Har förresten nästan helt bestämt mig för vad jag ska kläut mig till till halloween. Inget läskigt. Det är bara jobbigt. Man går in för det stenhårt och folk kollar på en och bara "eeeeh, och vad ska du föreställa då?" SUCK! Därför ska jag vara en gullig docka!.. eller, en docka i alla fall. Man vill ju inte heller att folk ska komma fram och säga "HAHAHA Åh, vad kul att du är utklädd till en ful docka!! HAHA" Så. är. man. inte. det.
JUSTE! SKA verkligen bli bättre på att lägga upp vad jag har på mig. Mest för min egen skull då jag behöver något att kolla på och få inspiration ifrån de där dagarna man i princip slänger ut alla kläder man äger och har på golvet och skriker desperat "JAG HAR INGENTING ATT HA PÅ MIG!"
HAHAHA Nej, jag står inte med ena handen i sidan alltid?

Kommentarer
Postat av: k.

And I'm not wearing trainers

Not to mention knickers

2011-10-07 @ 22:57:15
Postat av: k.

och du är snygg.

med fina kläder.

2011-10-07 @ 22:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback