Life In A Glass house

Kände nu att min vecka helt plötsligt blev väldigt uppbokad... SUCK. Jag som trodde det skulle bli chill. Tack o lov så är det bara massa roliga saker som står på schemat! Men ändå! Imorgon, då är det skola som vanligt, slutar dock lite tidigare då vi ska vara på östgötateatern klockan 1900 och kolla på Circus Alfon, har lite halvt problem hur jag hade tänkt ta mig hem? Får kanske övertala min älskade mamma om att jag ska få låna bilen. hehe. Annars blir jag väl strandad i Norrköping, vilket, skulle suga. EFTERSOM att jag på onsdag in bara har skola som vanligt utan dans på kvällen och sen! Då ska jag ut. (HAHA Låter som att det är bara jobbiga grejer fast allt är kul!) Jag och Mirjam har då tänkt köra en dygnare och köra fullt ös enda tills första tåget mot Katrineholm åker vid en sisådär halv 7 på morgonen, om jag kommer vara död? JO TACK!
Sjukt tur att jag är ledig på torsdag, då jag dock måste plugga religion (så gott jag kan) och sen på kvällen blir det bowling och tacos med sommarjobbet!
PÅ FREDAG! Då jääklar ska jag sova. Slutar som vanligt 11 och då är det bara rusha hem och slänga sig i sängen!
NU ska jag sova, så jag orkar med min underbara vecka!
PUUUUUUUSS
Det här är då cirkus alfon som jag ska på imorgon. Soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback