Hair in spring

Mitt hår är så galet slitet nu.
Asså verkligen sjukt slitet.
Borde verkligen gå till frissan.
Borde egentligen gått till frissan för länge sen.
Men väntar ett tag till.
Ska färga håret hade jag tänkt.
För mitt hår har fått någon slags vintrigblond färg.
Visserligen trivs jag i den.
Men min utväxt slutar snart vara snygg.
För det är inte snyggt med föör mycket utväxt.
Är jätterädd för att hon måste klippa av massa hår.
Men tror egentligen inte det.
Det är mest topparna som är slitna.
Ska förövrigt fira min kära gammelmormor idag.
Hon fyller 90 på måndag.
Så heela tjockasläkten kommer på kalas.
28 eller 29 stycken blir vi.
Så bäst jag börjar göra mig i ordning.
Vi ska vara där kl tre.
Så Tobbe och jag tar en promenad dit.
I det fina vårvädret!!
//Bilderna fungerar inte. Blir irriterad.//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback