Mitt glas är halvfullt,

Idag var det vårväder, sjukt skönt! Så det fick bli skinnjackan, såklart. haha! Är så sjukt trött på vinterkläder så nu tror jag bestämt att jag hänger bort vinterjackan! Den ska inte på igen!! Hoppas jag i alla fall..
Har även konstaterat att det bara är nedförsbacke hedan efter! Med skolan. Den här perioden kommer att gåså sjukt fort!
Jag menar på lördag åker jag till London så nästa veckas skolvecka blir bara onsdag, torsdag och fredag! Soft.
Sen efter det så är det endast fyra veckor kvar till påsklovet, vilket jag börjar med att åka på kryssning med Tobbe och hans familj!
Veckan efter påsklovet är bara fyra dagar eftersom det är annandag påsk!
Sedan veckan efter det så fyller min älskling 18 år! Även finaste Evelina fyller då! Så det blir asbra! hehe.
Sen är det visserligen tre hela veckor, fast då har vi monologprojekt och så gifter sig Tobbes syster och min kära mor har 40års fest!! så det blir mycket roliga saker då!
Sen första veckan i Juni så är vi lediga 1, 2, 3 alltså onsdag, torsdag och fredag. Sedan även Måndag veckan efter.
och då är det faktiskt bara en och en halv vecka kvar till sommarlovet..
Förlåt för denna supermega analys av mitt liv framöver.
Så det här är inte så långt borta alls!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback