Karin och Belinda, i need your help! haha.

åååååååååååhe, jag kan inte bestämma mig. Har lite Belinda ångest. Tycker de ena är snäppet snyggare än de andra, men de skiljer inte jättemycket i utseendet och mycket i pris... suck. Skulle ha råd med vilket utav dom som helst, men de ena finns i butik, i Sverige och de andra låååångt bort... Skulle få vänta jättelänge. Dubbel suck. Ska leta efter de första paret när jag är i Göteborg, och om dom är bra så köper jag dom nog... eller... åååååååååhewe!!
De översta paret är de billigare och de understa är de som är snyggast...

Kommentarer
Postat av: belinda

tyckte dock innan jag visste vilka som var dyra/billiga att dom översta var snyggast :o

2011-07-28 @ 22:26:45
Postat av: Anonym

jag tycker att de understa är snyggast, men... de är ju lika som du säger och man tröttnar jävligt fort på kläder... De billigare är kanske mera värt? Och de är ju snygga de med ju! AE. kör på de översta! eller...

2011-07-30 @ 01:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback