Harry potter and the deathly hallows

Jag ligger i sängen och ska snart gå upp och åka till körskolan.. Det börjar ju närma sig nu.. Börjar faktiskt bli lite nervös! Aja ikväll ska jag i alla fall på bio!! SISTA Harry Potter filmen, jag är så sjukt taggad att jag nästan spricker.. Samtidigt så är det ju sorgligt! SISTA filmen, sista som i ingen mer. Det tar slut nu. Kommer i håg alla gånger jag satt och kollade på de första filmerna (som då var dubbade till svenska) när jag var liten, jag åt "magiska" chokladgrodor och såna där bönor i alla smaker. Och nu är det slut. Filmerna finns ju visserligen kvar, hehe. Men som sagt jag är så sjukt taggad! hehe.

Kommentarer
Postat av: karin

är det töntigt att man sitter och ryser och typ hoppar av att man är så taggad när man ser reklamen?! HELT SJUUUUKT.

2011-07-14 @ 00:24:33
Postat av: Hanna

ifall det är töntigt så är jag världens tönt!! huhu. SÅ. BRA. FILM!!

2011-07-15 @ 15:06:24
URL: http://mybetterhalf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback