3175

Sitter och bläddrar igenom h&ms höstkatalog.. Vafan, Sommaren får inte ta slut! Den har ju inte ens börjat? På riktigt, jag har inte haft på mig min bikini sen i maj typ!! INTE OKEJ! Det enda jag har som tröst är att jag ska utomlands i höst!! DÅ MÅSTE det vara sol, konstant, i en vecka!! Naej, nu ska jag maila min mentor och säga att jag MÅSTE vara ledig en vecka, så att han inte äter upp mitt ansikte.
Höst. Sen VINTER, snö, kyla i flera månader... Jag vet inte om jag kommer klara en vinter som den vi hade i år en gång till, jag kommer gå av.

Kommentarer
Postat av: Sally

Hahaha! "så han inte äter upp mitt ansikte"

;D

2011-07-21 @ 15:01:37
URL: http://topracticeenglish.blogspot.com
Postat av: karin

ditt hår är väldigt långt. overandout.

jag saknar dig. finaflicka.

2011-07-22 @ 19:07:43
Postat av: belinda

dör lite när jag tänker på vintern. hur mysig den än är innomhus dör jag när jag tänker på alla mornar jag måste stå i -30 grader och vänta på bussen..

alternativt kan man ju klä sig varmare än förra vintern.. hehe. men vafan, man är ju en viking!!

2011-07-27 @ 01:30:40
Postat av: belinda

btw har den där katalogen en del godingar jag tänker klicka hem.

2011-07-27 @ 01:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback