Twister mister

Köpte ett twisterspel till min bror i födelsedagspresent! Ett klassiskt och sjukt roligt spel!
Vi körde det hela kvällen igår. Jag, Tobbe, mamma, Bruno och Love! Man slutar aldrig förvånas vilka krafter man tydligen har i kroppen! haha. Trodde aldrig att jag skulle orka vissa saker som jag gjorde. Har även sjuk tränisngsvärk. Eller nej inte sjuk, men den finns. Inte från twister utan ifrån vattengympan och dansen. yeah...
Ikväll ska jag och Tobbe gå på revyn, andra gången för mig första för honom. Men det blir nice! haha.

Kommentarer
Postat av: tess ♥ foto

sv: jaa sant, nu beställer jag det, och två andra saker för typ 200:-...fett värt, hittade massa rabatter :D jag älskar H&M ibland (a)

2011-01-22 @ 15:01:40
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback