The lie is in the truth

Skönt ändå att jag inte börja skolan idag.
Eller jag skulle ju göra det.
Men är fortfarande sjuk.
Så jag nördar serier hela dagen.
Soft.
Började lite lätt med The big bang theory.
Nu kollar jag på några gamla avsnitt av Pretty little liars.
För det har kommit ett nytt avsnitt nu.
Efter typ ett halvår.
Hur ska jag komma ihåg allt som hände?
Det är inte lika bra som jag mindes det dock.
But i will get there.
Hungrig är jag med.
Sjukt sugen på tomatsoppa.
Men orkar inte åka till ica.
Det finns mat i kylen.
Dock inget jag känner för.
Suck.
I detta läge vore det perfekt med en bil.
Och ett körkort.
Men icke.
långt inlägg.
Bloggout.


Kommentarer
Postat av: Julia

1. djupt besviken på att du gillar tomatsoppa.

2. djupt besviken på att du inte ringde mig och sa att PLL hade börjat igen.

3. djupt besviken eftersom jag ser ut som en mamma på denna bild.

4. djupt besviken att du fortfarande är sjuk.



om du tillfrisknar tills fredag är du välkommen på pizza mys hem till mig med mina klassisar btw! .. jaapp! jag är för lat för att skicka ett sms om detta.. lite för besviken med.. men i'll get over it

2011-01-11 @ 17:59:58
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback