Presents!

Lite presenter jag fick när jag fyllde!
Ett halsband av farmor, blev så underbart glad jag jag nästan grät! Faktiskt! Visste nämligen precis vad det var när jag öppnade eftersom jag sett farmor haft det så länge jag kan minnas. Det är så att när hon och min riktiga farfar skilde sig så tog hon vigselringarna och smälte ner dem till denna droppe! Helt underbart att jag nu fick det! Så rörd! Tack farmor!!
Ett jättefint armband som jag fick av pappa m. familj, blev sjukt glad! Har använt det varje dag sen jag fick det. hehe. Tack pappa!
Denna finfina väska fick jag utav Tobbe min älskling! Han vet precis vad jag vill ha och jag älskar honom för det (A) haha! Tack älskling!
Sedan fick jag utav min mammas moster fickpengar till när jag åker till London i mars med mamma! Tyckte det var så rolig idé! haha! Fick även mycket mer pengar av alla typ. Sen presentkort på h&m! Grymt nice! Av mamma fick jag även musikalbiljetter till henne och mig, The Lion king ska vi se, när vi är i London så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback