My obsession

Nu ska jag få ordning på mitt liv.
Precis som jag nyss fått ordning på mina serier.
Så jag står på paus till jag har det.
Låter konstigt jag vet men tror det kommer fungera.
Har en massa idéer som jag måste sätta fart på!
Ska skriva cv och söka jobb.
Ska köpa gymkort (mitt månadskort är slut så nu börjar jag på allvar!)
Äta upp allt godis jag fick i lördags, sen sluta. Nästan.
Skriva engelska och kolla på psykologin.
Hitta alla sakerna ifrån h&m som jag vill ha!
Skälla på h&m för att man inte kan betala med presentkort på deras hemsida.
Ta mig upp ur sängen.



Kommentarer
Postat av: cissie

Bra där!! Man bör ha en plan fast det är inte lätt att skaffa en, men nu verkar du vara på rätt väg! Jobba på och lycka till älskade unge - du är sååå duktig!

2011-02-01 @ 14:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback