Kill your darlings

Åh att jag aldrig kan bli frisk, kommer bli alldeles för bekväm med att ligga och kolla på serier... Men fan,. Har massa tid att tänka.
Jag ska få snygg kropp tills i sommar,.. Vägde mig imorse och var verkligen INTE nöjd.
Fuck.
Men ska sluta äta chips (i will die..)
Men det är min största svaghet och det är så fett...
Har ju gymkort med, fram till den 27e vill säga..
HOPPAS verkligen att jag får ett i födelsedagspresent (Pappa det står på din lista)
Men ja, måste hålla inga chips grejen hela januari.
Sätter små mål så jag inte bryter dom så lätt...
Skulle ju inte dö om jag såg ut såhär... Som om det skulle hända!
INGA CHIPS

Kommentarer
Postat av: karin

MEN DIN SJUKA KVINNA!!! SLUTA. Du är killer, you know it.

killer good looking alltså. and killer body. yumyum

2011-01-13 @ 18:38:56
Postat av: belinda

håller med karin. du är så fin så fin! dessutom, ät vad du vill och må bra! det funkar bättre än man tror. tro mig, jag vet.

2011-01-15 @ 23:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback