Förvirrad

Japp nu har jag varit i skolan. Det var rätt soft. Fast jobbigt. Men jag har en deal med Mirjam. Om vi har 100% närvaro varje vecka så får vi ett pris! (välbehövligt måste jag säga) Dock så vet vi inte vad för pris än. Några förslag??
Skolan överlag känns bara sååå otroligt pissig. Jobbig. Och tradig. Ska välja iv-val till trean... HUR ska jag kunna välja? Det tog sjukt lång tid i ettan att välja till i år... Jag menar två A-4 sidor med bara massa valmöjligheter! 78 stycken mer exakt! Ja jag räknade!!
Kan välja allt ifrån Affärsjuridik till Makeup till Mentalträning till skapa i metall till de vanliga ämnena som svenska c, matte c , engelska c... Suck... HUR ska jag kunna välja... 150 poäng får jag ha.. Det här kommer att ta tid!
Ska man ha kul eller vara smart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback