Big surrender

Nu åker vi hem ifrån lägenheten, skulle egentligen gjort det imorgon, men det får bli idag istället för båda är sjuka. Jag ska hem så att mamma får ta hand om mig lite. Haha. Jag kanske inte är gjord för det här flytta hemifrån grejen? Inte när man har lite feber och smsar sin mamma och skriver "Mamma jag är sjuk... :(" haha. Ja ja, snart ska jag väl växa upp. Men när jag är sjuk blir jag ju som en liten 3åring så mamma får dras med mig när jag är sjuk i alla fall. haha.
Men imorgon är jag frisk, det lovar jag. Då ska jag till farmor och äta världens godaste mat sen ska jag till Norrköping och träffa underbarste Karin och Belinda igen! Sedan sleepar jag över hos Julia. Awesome night!
Tumblr_lekyzgsmdo1qebx8fo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Cissie

Mamma är bäst!

2011-01-06 @ 23:44:46
URL: http://cissieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback