You must know how much i love u

Sitter här och försöker göra det så fint som möjligt tills min älskling kommer hit!
Har gjort ett konstverk av choklad.
haha. Inget sånd som Sally pratade om i matsalen.
Men jag har lagt upp massa olika chokladsorter i en skål.
Ja, alla chokladbitarna är noga placerade!
Så tar jag en nu så rubbar jag balansen...
Suck.
Ska även tända en massa fina ljus och så har jag några bra filmer som jag vet att han vill se.
Ibland är jag bra.
Men ville egentligen ge honom en present.
Det var liksom meningen.
Men den var jag tvungen att beställa.
Och det från samma sida som jag beställde mitt örhänge.
Som fortfarande inte kommit än.
ARG.
Beställde det för två veckor sedan och det stod "mellan 2 och 14 dagar"
Så nu har det gått 14 dagar.
Låg två paket i brevlådan idag.
Snacka om falska förhoppningar.
Nej, nu ska jag städa lite till.
ÅÅh, bilden är tagen för lite mer än 2 år sedan! Safiren dansen i 9an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback