Som en vagel i ögat

Blev ingen bild på nya jackan.
Tar det imorgon. Lovar!
haha. Får be Julia fota när jag är hos henne imorgon.
För jag antar att det är hon som tagit de dundersnygga bilderna på jocke.
Som ni hittar här
Kan ju bero på att Jocke är dundersnygg.
Men vet att Julia vill att jag skriver att det är bara tack vare henne.
Så det är bara tack vare Julia som bilderna är snygga!
Färgade även ögonfransarna ikväll.
Är sjukt dålig på det.
Kanske borde gå till en proffitionell menniska nästa gång?
Ja färg blev det i alla fall.
Nu ska jag glo på film i min mysiga tröja ifrån Lindex!
MÅSTE fråga Bruno om hans kamera. Har den självutlösare? Hur hittar man den? Hur funderar den?
Jag är inget geni när det gäller kameror.
Tur att jag har många vänner som är det! haha!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jocke har ju inte fattat grejen (än) .. men det värmer att du gjort de ;) hihihhihihhihihihihihihihihihihi <3

2011-02-06 @ 21:59:27
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback