Så lång tid att se, vad lusten gör med viljan.

Har varit så skönt att vara ledig idag!
Men imorgon och på fredag kommer nog inte att vara så "pain in the ass" som skolan brukar vara nu för tiden.
Utan imorgon har vi först iv, sen ska vi se på musikarnas SON projekt. Sen dans på idrotten.
Rätt nice!
Sedan på fredag har vi dock skrivning på engelskan, vi ska skriva en artikel om någonting...
Men sen ska vi se på ettisarnas kabare!! Det ska bli så spännande!
Ska sitta där och döma dom hårt! haha. Nej då.
Dom är säkert duktiga, det ska bli kul att äntligen få se vad dom går för!
Tycker det är riktigt tråkigt att dom inte har dansarna med i sin kabare dock, som vi hade.
Men men inte vårat problem egentligen!
Deras kabare heter de sju dödssynderna! Mycket spännande!

Kommentarer
Postat av: belinda

har hört att deras kabare är ap dålig och att ingen av ettorna kan skådespela speciellt bra över huvud taget, så jag stannar nog hemma imorgon och sover istället ;) känns lite mera värt. du måste skvallra vad du tyckte om den sen!

2011-02-10 @ 22:39:48
Postat av: Hanna

Fan vad glad jag blev nu, då kommer det ju att bli ännu roligare att kolla :D

Det är ju därför man kommer, för att se hur dåliga dom är! För att kunna döma brutalt mycket och bara skratta åt dom. Ja jag är en ond människa, plus att jag har mensvärk då blir jag som hades själv! moahaha!

2011-02-10 @ 22:52:42
URL: http://erikssonhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback