Lite på sne och åååh så oseriös!

Bara för dig Karin!
Hoppas ljudet fungerar.
Jag kan inte se, eftersom jag på något vis lyckats ta bort ljudmojängen!
Så Nu har jag inget ljud på internet what so ever...
Men spotify fungerar.
Mina filmer fungerar.
Annars skulle jag dött.
Videon är sne.
Videon är inte seriös.
Mina ögon är inte så där i vanliga fall.
Man har knappt vad jag säger
Ångrar redan att jag lägger upp denna.
Men för att det är du Karin.
"Men du måste ju avsluta"
"Ah nu ska jag avsluta..."
hahaha

Kommentarer
Postat av: Johannes

"ljudmojängen"..HAHAHAHH! :D

2011-02-15 @ 22:28:16
Postat av: Hanna

VAD SKA MAN KALLA DET DÅÅÅ?? :( Den där lilla saken man klickar på för att höja eller sänka!

2011-02-15 @ 22:40:21
URL: http://erikssonhanna.webblogg.se/
Postat av: karin

HAHAHAHHAHAH, den är så fin och fan vilken vacker stämma jag har!!!!!! Vafan. Har mkt mkt fin dialekt också tycker jag.

Älskar grejen du gör med ögonen/ögonbrynen typ i början. Videoblogg är ngt ja tkr du ska satsa hårt på! Bästa jag sett, plus självklart snyggaste!

"vi är så på kulturhistorian just nu"

2011-02-16 @ 20:07:34
Postat av: Anonym

videoblogginlägg!

2011-02-16 @ 20:08:16
Postat av: karin

det var jag .... haha

2011-02-16 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback