Listen up!

Kamernördar, och mamma se och läs det här.
Jag vill ha en bra, smidig kamera.
Behöver förslag, som jag kan ge vidare till mamma.
Så att hon kan tänka över det här.
Här har du lite hjälp med det mamma.
Min lilla kamera, är inge bra.
Vår stora kamera, är jättebra.
Min lilla kamera, är skitsmidig.
Vår stora kamera, behöver en kameraryggsäck.
En liten systemkamera skulle ju inte sitta helt fel.
Jag är inge bra på sånt här med kameror alls.
Men vet att det finns små, grymma kameror.
En sån vill jag ha.
Vill vi ha.
I familjen.
Eller hur mamma?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Öhhh! Jaha, ...öh. Och en ny hårfön och en ny plattång och en ny bil och en ny kyl och en ny spis och ett nytt badrum och ett nytt hus... jo visst! Klart du ska ha en liten smidig systemkamera, älskling!

2011-02-18 @ 23:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback