Greta

Här sitter jag, gör en Belinda.
Vill ha lockigt hår så jag flätade 5 flätor.
Vet att Belinda flätade 6.
Men hoow i wonder.
Fick bara ihop 5.
Nu ser jag ut att heta Greta och komma ifrån Tyskland.
Eller Sverige, om man kommer ifrån USA.
För USA tror att vi är Tyskland.
Eller Schweiz.
Vi är inte Tyskland eller Schweiz.
Vi är Sverige.
Sja åka och berätta det för dom.
Stackarna, som tror helt fel.
Dom tror att vi är roligt folk som joddlar.
Gör choklad och dricker en massa öl.
Vi gör inte sånt.
Vi är fega.
Vi är artiga.
Vi tränger oss inte före i kön.
Vi klagar inte.
Vi tar inte sista biten av kakan.
För vi är svenska.
Hahahah ser bara liite creepy ut.
Fan vad jag bjuder på mig själv på senaste tiden.
Enjoy.

Kommentarer
Postat av: karin

älskar att vi tydligen gjorde en Belinda båda två igår! :O helt galet. och båda två kallar det en belinda.... Och båda hade lockar idag.............................

...................................

!!!!!!!!!! 0_o

2011-02-17 @ 17:20:11
Postat av: Belinda

HAHAHA älskart! att både du och karin gjorde det samtidigt och kallar det en belinda. men det är ju så jävla värt :D fint med lockar. fast man är tyvärr inte världens sexigaste med alla flätorna.......



men jag gör flätor i "överhåret" först. 4 st. så att flätorna nästan börjar uppe vid benan, för att verkligen hela håret ska bli lockigt. sen håret som blir över där nere gör man till 2 flätor. :):):)



2011-02-17 @ 23:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback