Fuckat upp igengengengengeen

Imorgon ska jag och min boyfriend gå och dela ut ännu flera cv:n i stan.
Fan någonstans måste man ju jobba!
Ska upp till lövåsen, dit kommer man ju inte så ofta.
Så det kanske är lite sent men det måste gå!
Sen ska jag träna.
Massor.
Usch för lov.
Har visserligen tränat nästan varje dag under lovet.
Men endå!
Måste träna imorgon.
Sen ska jag till Norrköping.
Ska ut för första gången.
Vet att det är lite sent.
Fyllde liksom för en månad sen.
Men i Katrineholm finns det ju ingenstans att gå ut.
Harrys på onsdagar.
Hur kul är det?
Det vet ju inte jag i och för sig.
Men har ändå ingen att gå ut med i Katrineholm.
Då är Norrköping bättre.
Så imorgon blir det jag, Saga, Belinda och Karin (ja Karin, du SKA vara frisk, för nu har jag skrivit det i min blogg)
Längtar förövrigt sjukt mycket till i sommar!!
Galet mycket...

Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du velat ha då? :)

2011-02-25 @ 09:28:27
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback