Fina människor

Kollade på Sofias änglar förut, det var redigt svårt att hålla tillbaka tårarna där kan jag säga! Galet fint verkligen, dock så tycker jag inte om Sofia... De hade kunnat välja någon som inte är så "känner du igen mig??" ae, det är i alla fall min åsikt men jag tycker också att det dom gör är så himla fint.
Men något som var ännu finare var programmet efter det, den hemlige miljonären!! Åh, kunde inte sluta gråta och då satt jag ändå med familjen, hade jag suttit ensam så hade jag gråtit som ett litet barn som ramlat och slagit huvet i gruset! Det finaste var nog när hon lånade ut sitt slott till den där tjejens bröllop!
Jag älskar sådana människor, det är sådana människor som gör att det finns hopp om mänskligheten.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback