Bioaktuell

Det har varit en bra dag idag!
Blev dock ingen långpromenad.
(Får köra hårt på gymet imorgon istället!)
Men en promenad till Tobbes mormor blev det.
Sen bio med syster.
Vi såg Yogi björn.
Sådär var den, 3D dock.
Ascoolt.
Trassel, det är en film man MÅSTE se.
Den är grym.
Går också på bio, i 3D.
Jag såg den i datorn.
Grymt bra då med.
En klassisk disney klassiker.
Min svensklärare skulle tycka det är fel att säga att en bioaktuell film är en klassiker.
Men den är det.
Nummer 50 till och med!
(Jag samlar, om ni undrar över den otroliga faktan..)
Ska kanske se den igen. Nu.

Kommentarer
Postat av: Nathalie's notebook

Åh jag vill också se trassel! Verkar ju superbra! :))

2011-02-07 @ 07:41:39
URL: http://nathaliepetersson.se
Postat av: Anonym

Vart fick du tag i den filmen ? :D

2011-02-12 @ 17:43:39
Postat av: Anonym

Vart fick du tag i den filmen ? :D

2011-02-12 @ 17:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback