And everything i do, i do it for you

Borde verkligen ta lite nya bilder.
Ska ta outfitbild imorgon.
Om det är värt.
Ni vet, ska ju bli bättre på bilder.
För bilder är bäst.
Men bilder är så inte min grej.
Eller att fota är väl inte min grej.
Någon borde fota mig.
Så jag har bilder.
Kom på förut att jag har skrivning på svenskan imorgon.
Fick panik.
Ändå sitter jag här nu, coollugn utan att ha pluggat ett skit?
Varför undrar ni?
Jo för att jag inte fungerar när jag har panik.
That's why.
Har även tänkt på en sak till projektarbete.
Kommer inte fungera dock.
Men whaaat eeeveeer.
Svenskan...
film...
film!
(jag är en dålig människa, man ska inte göra som jag..)

Kommentarer
Postat av: Julia

fixa en kamera så fotar jag!

för jag är bäst.

det kallas talang...

utan kamera

2011-02-13 @ 23:32:35
URL: http://jeew.blogg.se/
Postat av: Anonym

Projekt...!!=?!?!??!m:D::D:AD::D:D:D:DA:AD:D

2011-02-15 @ 12:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback