And if you see my reflection

Sådär då var min första dag på mitt sista år på gymnasiet avklarat! Känns riktigt skönt att ha börjat, faktiskt! Vi gjorde visserligen inte så mycket, utan bara planerade hur vi ska "presentera" oss för ettisorna på fredag. Vi kom på ett sett, lite halv töntigt, men fan vad kul vi hade när vi planerade. Vi är ju en lite halvtöntig klass.. Men vad gör det när man har kul?
I alla fall sen hade vi teater i ca 20 min och sen slutade vi, hard work work. haha. Imorgon går vi enligt schema och då slutar jag väl vid 3. Sen på fredag ska vi planera våran nollning ordentligt. Hehe. Så jävla grymt kommer det att bli!
Köpte nya skor idag med, igen. Min mamma tycker att jag köper alldeles för mycket skor, undrar vart hon har fått det ifrån??
Lace up shoe
Dessa skönheter följde med mig hem idag, från din sko. 399 kr, som hittat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback