you're never fully dressed without a smile

Vill verkligen göra lite ändringar i min garderob, och på mig själv med för den delen, skulle vilja färga mitt hår. Men efter starka invändningar från Julia, plus några andra så har jag bestämt mig för att bara färga utväxten. Men seriöst, jag har varit blond över ett år nu, okej inte så här blond men blond. Haha.
Ska även klippa mig, ska ner och beställa klipptid imorgon, vill färga mina ögonfransar med och få ögonbrynen plockade ordentligt för en gångs skull. Är alltid så snål och försöker själv vilket resulterar i att mina ögonbryn ser ut som hej kom och hjälp mig... Men kanske måste låta de växa ut lite först...
Ska även försöka se till att skaffa mig ett jobb så att jag har råd med allt jag vill! Seriöst. Vore det inte härligt??
Hade ju ett jobb, men var tvungen att tacka nej i år för att jag var tvungen att bestämma mig innan jag ens sett mitt skol schema.. Ville verkligen inte att det skulle krocka med lektioner som det gjorde förra året! SUCK.
Men ska fråga runt lite, jag menar jag är ju snaaart 18... hehe.
.
I alla fall, mycket nytt behöver inhandlas som t.ex smink (börjar sina otroligt i min sminkväska...) höst/vinter kläder och en jacka! För det är ju faktiskt så nedrans kallt ute!! Men, neeej inga jackor som faller mig i smaken finns att inhandla ännu... Så jag får frysa till oktober i guess...
Lite smått och gott som jag önskar att jag hade i garderoben just i denna stund! (Ja inte sminket då.. Det skulle bara vara konstigt att ha i garderoben..)

Kommentarer
Postat av: karin

okej. älska allt. gör snyggt. MEN. stort MEN. Benen... asså. dom ena strumpbyxorna är sjuukt snygga, men ... de andra. var är dom? måste vetaveta. I KANINTE see them ANYWHERE?? :o am i a retard??oh yes you are karin, yes you are. mad mad chey

2010-09-09 @ 17:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback