With My Shirt Torn In Pieces

Hade en grym kväll i fredags, käkade med Belinda, Jocke, Emil, Vickan och Liza. Sen letade vi oss fram till Desses lägenhet, och måste säga att hon bor skitfint! Inte mycket möbler ännu, men galet vad fint det är! Stort kök för att bara vara en etta, Helt galet!
I alla fall, senare runt 9 ungefär började vi bege oss till Blå huset, lokalen som treorna hyrt till insparksfesten. Där blev det mycket dans och skratt.
Ettisarna var så söta, dansade i ring. Ska jag vara helt ärlig pratade jag bara med en enda etta... och jag berättade för honom att han för alltid kommer heta Norsken i mitt huvud... Kommer fan inte ens ihåg vad han heter på riktigt... Awkward. Han sa det typ 7 gånger, minst.
.
Igår var jag lagom trött, men gjorde ändå lite nytta, var barnvakt åt min söta bror på kvällen och gick och la mig med Tobbe tätt intill.
.
Idag blir det en heldag med min sötis Jessica! Love it!
Snyggaste Karin och jag, lite lagom snygg gång visst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback