Why so much hatred towards me?

Har haft en sån där hemsk dag!!
Tror att OM det finns en gud, så hatar han mig mer än alla andra idag...
Jag har haft mens värk, och jag brukar inte klaga över sådant, men nu idag var det hemskt min mage svällde upp som en ballong och bara gjorde ONT!
Sen så var jag liksom allmänt trött och uttråkad hela dagen, lite lätt huvudvärk till och med.
Missade tåget, fick vänta en halvtimme. Sen var tåget försenat, 5 minuter men ändå. Var redan irriterad.
Skulle till sjögrens körskola och göra ett syntest också så att jag får köra lite sen. (måste gå kurs och fixa papper med men i alla fall) sitter där i en halvtimme och väntar. Sen när det är min tur så inser jag att de där viktiga pappren ligger i skåpet i skolan i Norrköping. Suck. Bara att gå därifrån, hon var dock otroligt snäll och trevlig mot mig.
Men i alla fall skulle ta bussen för vem går när de är så arga som jag nu var?
Tror starkt att jag missat den eftersom jag stod och väntade i 10 minuter utan att bussen kom. Börjar gå och vid nästa hållplats så ser jag bussen komma!! Jag kommer med den som tur är!
Frågar så snällt jag kan (eftersom jag nu är ännu argare!!) Hur skickar man smsbiljett? Vet ju egentligen det, men vet inte om de har ändrat det eller något såååå för att vara helt säker... MEN i alla fall! Han visste inte!! VILKEN BUSS CHAUFFÖR VET INTE HUR MAN BETALAR?! Han började till och med kolla igenom en bok... (redan innan 10 minuter sen)
I alla fall så fick jag åka med ändå (tur för honom det...) sen åker vi, äntligen, och då börjar han åka fel?! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! där var jag reeeedan så jävla arg att jag höll på att gå av! Efter allt krångel med att vända och köra rätt så var vi nu runt 15 minuter sena!!
.
.
Kom hem och lugnade ner mig lite tillslut. Tack vare Tobbes mjukiströja och Ludovico Einaudi

Kommentarer
Postat av: Julia

Emoinlägg<3

2010-09-01 @ 20:28:06
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback