What a day

Gårdagen var otroligt mysig och trevlig. Vi blev hämtade i Valla utav Kristina och Lova med traktor och vagn! Ascoolt verkligen! Väldigt roligt, sen åkte vi en halv evighet innan vi kom till Lova som bor mitt på landet med hönor och hästar och grisar och hela köret! haha.
.
Vi började med att leka, eller tävla kanske mer exakt, vi var i lag och skulle under en timmes tid hitta en massa förbestämda saker och sen fick man olika poäng. Laget jag var med i kom på delad förstaplats för att vi är så awesome! haha.
.
Sen bjöds det på sushi och massa musik och prat. Otroligt trevligt.
Nu ligger jag hemma i min säng och snorar, usch så förkyld jag är! inte ens nästan roligt!!
De otroligt fina bilderna är tagna av Therese Fredriksson

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är medveten om att det är mer än vad som ska spelas in i katrineholm???

2010-09-13 @ 11:50:36
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback