Tusen gånger starkare

Ikväll var jag på premiären av filmen "tusen gånger starkare" som en utav mina vänner är med och skådespelar i (!!) Han hade fixat alldeles själv med den här premiären och bjudit alla sina nära och kära.
Kvällen var jätte mysig och det var en jättebra film!
Först i början var man helt koncentrerad på att se vart jocke var i filmen,(måste se den igen och försöka tänka bort att det är han) men sen började man verkligen kolla, och filmen var dunderbra! Jättebra handling, baktanke och mening. och självklart ännu mer underbara skådespelare! En utav dom som jag tyckte speciellt bra var Julia Sporre som spelade den nya tjejen i klassen. Helt underbar, även när hon inte sa något så kunde man se vad hon tänkte. Galet!
.
Nu var det ju faktiskt inte så att det bara var filmen som var underbart bra och Jocke såklart utan jag älskade att klä upp mig. Haha. Träffa mina närmaste (tänker just nu främst på Evelina som kom hem idag för just detta!!)
.
Om du inte tänkt se filmen, ångra dig! Den är galet sevärd. Även om den inte är riktigt syftad för folk i våran ålder så fungerar den om man tänker lite extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback