Totaly

Har konstaterat att hittills är de jobbigaste ämnena i skolan matte och rättskunskap. Ni som inte vet vad rättskunskap går ut på. Googla. Men i alla fall så är det mitt iv-val, det är hyfsat intressant men aaaas mycket plugg, eftersom jag läser den i mega super speed. 50 poäng till höstlovet typ. Ligger redan långt före ekonomiklassen på duve (hur känns det att bli om sprungen av en estet?!?)
Det jag egentligen ville komma fram till är att min lärare, Mats, ser PRECIS ut som Peter Pettigrew råttan i harry potter! Det är skitläskigt och aproligt, så Sally och jag har i hemlighet börjat kalla honom för Peter...  Men det vet han inte om.. Kul.
Har tyvärr ingen bild på Mats, men jag kan lova att han är lik!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback