Sometimes when i get lonley i google mysefl

Nu har jag ÄNTLIGEN beställt klippning och färgning hos Cecilia på hud&hår. Galet glad är jag, dock så tycker jag att det var lite väl långt fram! Den 28:e.. Men men, hon skulle ringa om det blir någon tidigare eftermiddags tid ledig, så nu går jag och hoppas att någon av hennes kunder ska typ få magsjuka eller något dylikt så jag kan klippa mig snarast! hihi.
.
Har även köpt nytt smink, välbehövligt det med ska jag säga... Ska se om mitt nya puder med min foundation täcker mina HEMSKA eksem under och över ögonen... Det är så jävla fult att jag dör lite inombords varje gång jag kollar mig i spegeln!
Tänkte visa en bild, men får inte fram någon bra.. Men det är i alla fall skitgaletapfult!! Ser nästan ut som jag har rosaröd ögonskugga utspritt lite ramdom över ena ögonlocket och lite under de andra.... Galet..

Kommentarer
Postat av: Julia

Aaaa, sorry.. Ska ta med datorn och trådlösa internet ut i skogen nästa (hoppas att de aldrig blir någon nästa) gång :*

2010-09-11 @ 09:22:22
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback