Something unexpected

Nu när Hanna läser detta kommer hon vara lite chockad.. Jag menar, hur ofta kommer man in på sin blogg och någon har gjort om designen totalt? Det enda du min kära blev lurad till var att ta lite kort hos mig först.. Sen sa jag att jag skulle göra ett inlägg på din blogg. (Vilket jag gör nu.. Jag håller ju vad jag lovar.) HIHI, gu vilken bra bästa vän jag är. Tur att jag vet att hon kommer älska den nya designen.
Här får ni två andra bilder ifrån när jag fotade Hanna idag:

Shit va fin hon är. Ni alla tänker det, jag säger det.

En rolig detalj kan ju vara att Hanna kommer hem kanske runt halv 11? Så för er som ser detta innan, skvallra inte på mig nu! ♥
Den fina texten i headern kom min kära vän Kristina Issa på.
Ja juste, för er som inte förståt vem det som gjort alla dessa tokigheter så är det Wennerholm, Julia Wennerholm - Licens to change Hannas blogg.

Kommentarer
Postat av: amen jaha?

kunde blivit finare..

2010-09-30 @ 12:28:36
Postat av: Julia

Om du nu är så himla bra så kan du väl stå för det och skriva ditt namn? Jag menar, nu när du går på jb och allt

2010-09-30 @ 14:19:37
URL: http://jeew.blogg.se/
Postat av: amen jaha?

Du är ju inte precis bäst om man säger så

2010-09-30 @ 14:25:32
Postat av: amen jaha?

Du är ju inte precis bäst om man säger så

2010-09-30 @ 14:25:33
Postat av: Julia

nej har aldrig sagt de?

2010-09-30 @ 14:50:59
URL: http://jeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback