Rättskunskap

Mitt iv-val börjar idag med, har valt rättskunskap den här perioden. Vilket jag tyckte i början var ett så galet beslut, men jag var ju tvungen att välja någonting snabbt.
Hade nämligen fått samma kurs två gånger i iv-valet och skulle byta. Hon som skötte det där bara

Hon: japp, vad vill du ha då??
Jag: Vad finns det?
Hon: Massor, Kolla listan här...
Jag: eeeh ahaaa, eeh,.. åååh...
Hon: (kollar klockan)
Jag: (blir otroligt stressad) eeh men jag tar de där...
Hon: Rättskunskap? Det blir bra så klart, hejdåååå...
Så var det, precis exakt så.

Men nu är det ju så att min käraste pojkvän går samhäll ekonomi och läser rättskunskap han med, love it! Så läste lite lätt i hans bok igår och det är galet intressant! I WILL MAKE IT AND I WILL MAKE IT GOOOOOOOOD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback