Put on the lid and pretend i'm gone

Var nyss och såg "i rymden finns inga känslor" Med Jessica. Helt underbar var den, har självklart sätt bättre filmer, men den var så fin och rolig så jag kan inget annat än att älska den.
.
Den handlar om en kille som har Asperger syndrom, den killen spelar av Bill Skarsgård, måste bara säga att han var totalt grym i den rollen i alla fall. Har inte sett så mycket annat han gjort, men helt awesome var han i rollen som Simon.
Tycker också mycket om Cecilia Forss, hon verkar så härlig. sen kan man ju inte undvika att Martin Wallström ser heeelt okej ut. Klagar inte liksom.
.
Nej men helt klockren film, många kommentarer som jag bara älskar (bara älskar, hahaha, nu låter jag som ettorna... off subjekt) många skratt blev det i alla fall.
.
För övrigt har jag haft en otroligt mysig dag med Jessica, massa prat och skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback