Pengakris, som vanligt!

Det är katastrof! Mina älskade tygskor har gått sönder! Jag dör lite, hade inte alls planerat att köpa ett par nya tygskor... Jag ville köpa ett par TILL inte ett par nya! För jag älskar mina tygskor från H&M.. och nu måste jag köpa ett par nya, usch vad sur jag blir!! Det är inte en liten skada heller utan hela sulan håller på att falla dän!! Seriöst, jag dör lite. Har även konstaterat att jag måste ha en ny jacka, hade tänk att naaae jag klarar mig väl, men seriöst, jag fryser ihjäl!! Men kanske får tänka om lite nu eftersom det är så mycket annat jag behöver, och jag har ju faktiskt en höstjacka, som jag i och för sig inte tycker jätte mycket om men den duger väl?? Ska klippa mig också ju, massa pengar där också! Ska blinka lite med ögonen till mamma och pappa så att jag kan få lite bidrag! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback