Never give up, it's such a wonderful life

Ännu en dag avklarad, gjort allt jag var tvungen att göra idag! Känns skönt, var och kollade på en debatt i skolan med, med några ungdomspartier (folkpartiet, kristdemokraterna, moderaterna, centerpartiet, piratpartiet, miljöpartiet, socialdemokraterna, vänsterpartiet och kommunistpartiet.) Tyckte verkligen det var skitintressant!
Fick reda på barnteatern med! Hade tänkt hålla lite på det, men insett att det redan står/stod på facebook såååå då kan jag ju lika gärna säga!
Vi ska köra Pelle Svanslös!! Det ska bli så roligt!! Blev lite besviken då det inte var samma version som filmen, ni vet den med Björn Kjellman, som gick som julkalender? Utan det är ett manus som spelats upp i gamla Linköping, har en svag känsla av att jag såg den när jag var mycket lite, kan ha fel..  Men det ska i alla fall bli väldigt roligt!
.
Bytt min klipptid nu, så nu ska jag klippa mig en hel vecka tidigare! ♥ Har även beställt hem en notbok från biblioteket, eller ja jag får ju bara låna den, men det kosta 10 kr att få den ifrån ett annat bibliotek, men det är det värt, jag menar det är ju Ludovico Einaudi !!
.
Mamma har även kidnappat min kära lilla dator till Malmö... Eftersom jag är så snäll (och inte ville visa att jag ÄR beroende av datorn) så lät jag ju henne låna den, så får inte se min Ragnar förens imorgon kväll!! Suck..
.
Har förövrigt gått och blivit lite små förälskad i denna låt.
Hurts – Wonderful Life

Kommentarer
Postat av: vickan

Sebastian Krantz ja, han är ju otroligt duktigt! Fin blogg du har förresten :)

2010-09-15 @ 19:11:32
URL: http://viktoriaannamaria.blogg.se/
Postat av: vickan

vad kul att göra pelle svanslös förresten :D

2010-09-15 @ 19:15:05
URL: http://viktoriaannamaria.blogg.se/
Postat av: karin

jag vet inte vart jag ska ta vägen när ja hör den låten. blir så kääär. love it

2010-09-15 @ 19:30:33
Postat av: Vickan

Ja men precis ;D härligt, välkommen ;)

2010-09-15 @ 22:18:35
URL: http://viktoriaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback