Lite smått och gott

Nu är det så att den här halsduken ligger i en påse på ginatricot och väntar på att jag ska komma och betala för den imorgon, behöver ju en ny eftersom någon stal min förra... Suck. I den påsen ligger även ett par strumpbyxor och en ring som jag inte fick någon bild på...
Hur döskön verkar inte den här då? Dör lite, kanske inhandlar den. Efter att ha tiggt lite pengar utav mor min...
.
Juste, ska även åka till elgiganten och klaga på min telefon! Har haft den i 4 månader på söndag och den har redan segat ihop, eeeh va? jag dör.

Kommentarer
Postat av: tess ♥ foto

sv: sova ensam är inte min grej riktigt :(

taaack, gillade shortsen också hihi!

Jag vill verkligen till Norrköping, de har ju inget stickat som jag vill ha här i stan...vet du vad jag menar om jag menar "norrlänsk- stickning"?? Ser typiskt svenskt ut ungefär...jaa jag är verkligen gryyymt suge npå en sådan kofta (a)

2010-09-28 @ 21:02:03
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/
Postat av: tess ♥ foto

sv: fy fan secon hand..det stinker ju skit! Speicellt stickad..tänkt dig alla små små djur inne i garnet...nej usch!! (a) och föresten så hittar jag inget här i stan..måste ju åka på någon dyr affär i stockholm för man ska bli nöjd känns det som x)

2010-09-28 @ 21:49:37
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback