lite allt om inget

Var cpförkyld imorse så har legat i sängen hela dagen, med undantag för toa paus och mat paus,.. haha.
Har även varit på handledar kurs, seriööösly, it was so boooring, jag trodde nästan jag skulle svimma lite... För jag mådde inge bra, var galet seg och hade ont i huvudet. Sen står han och babblar alldeles för fort om alldeles för många saker i TRE TIMMAR!
Ae, inte kul, behöver i alla fall inte glasögon när jag kör? Positivt? JA!
.
Får se om jag orkar skolan imorgon, kanske måste vila ännu en dag. Men jag vill verkligen inte missa askultationen som vi (Bella, Elin, Linnéa och jag) bokat in med producenten till Chicago! Men får väl göra det om jag verkligen inte orkar... Har annars inte så seriöst skola imorgon. Don't drink and drive sak på förmiddagen, askultationen runt lunch och sen typ.. engelska??
Vårat schema ät äntligen färdigställt så nu kan jag börja lära mig det på riktigt!! Slänger in en bild på det nu när jag ändå håller på!
Gillar inte mina fredagar då jag börjar 8.00 och slutar 16.10, då är jag på kungsgård och ska försöka lyckas ta mig till resecentrum på mindre än 20 minuter eftersom mitt tåg går 16.32. Nästa tåg går 18.30.... SUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback